Підгороднянська громада
Тернопільська область, Тернопільський район

Оголошення про наявність вакантної посади адміністратора відділу з організації надання адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Підгороднянської сільської ради

Дата: 13.09.2023 11:06
Кількість переглядів: 59

Відповідно до Закону України від 12 травня 2015 року № 389-VІІІ «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, внесеними згідно Закону України від 12 травня 2022 року № 2259-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», Підгороднянської сільська рада оголошує про наявність вакантної посади адміністратора з організації надання адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Підгороднянської сільської ради– 1(одна) штатна одиниця.

Посадові обов'язки:

  • Забезпечення консультування суб’єктів звернень, надання вичерпної інформації щодо вимог та порядку одержання адміністративної послуги.
  • Здійснення прийому документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакету та його передачу відповідним суб’єктам надання послуги не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.
  • Забезпечення видачі результатів адміністративних послуг ( в тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення) в зручний для суб’єкта звернення спосіб.
  • Забезпечення взаємодії з суб’єктами надання адміністративної послуги при здійсненні адміністративної процедури.
  • Контролювання дотримання суб’єктами надання послуги термінів розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги.
  • Забезпечення інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги.
  • Здійснення обробки, збір, реєстрацію накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання та поширення персональних даних відповідно до законодавства про захист персональних даних.
  • Здійснення моніторингу надання адміністративних послуг, готувати статистичні звіти та аналітичну інформацію керівнику ЦНАП;
  • Здійснювати розгляд звернень, пропозицій, зауважень, заяв, клопотань, скарг, запитів громадян, їх об’єднань, органів державної влади та місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, що належать до компетенції ЦНАП.

Умови оплати праці: посадовий оклад – 5300,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця), за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

 

Інформація про призначення на посаду: сільський голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади адміністратора відділу з організації надання адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Підгороднянської сільської ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду.

Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду адміністратора відділу з організації надання адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Підгороднянської сільської ради, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.

 

Кваліфікаційні вимоги: вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, бакалавра, вільне володіння державною мовою.

 

Вимоги до професійної компетентності:

 

Необхідні особистісні якості - комунікабельність, повага до інших.

Необхідні ділові якості - діалогове спілкування, стресостійкість.

Уміння працювати з комп’ютером - основні принципи роботи на комп’ютері та досвід роботи з офісним пакетом  Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Internet.

Професійні знання:

Знання законодавства - документи, які регламентують діяльність адміністратора відділу з організації надання адміністративних послуг Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Підгороднянської сільської ради; Конституція України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, розпорядження сільського голови; рішення сесії та виконавчого комітету сільської ради; Положення про відділ з організації надання адміністративних послуг та Положення про Центр надання адміністративних послуг «Центр Дії» Підгороднянської сільської ради; посадова інструкція адміністратора відділу.

Прізвище, ім'я та по батькові, телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади – Шимко Іванна Володимирівна 0988470134.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано