Урядова гаряча лінія
Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян.
Звернення приймаються працівниками Урядового контактного центру та надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.
Від початку війни урядовий колл-центр прийматиме запити про:
проблеми з водопостачанням, водовідведенням, опаленням;
пошкодження інфраструктури: газогонів, залізниці, комунальної інфраструктури;
евакуація та повернення громадян, які були змушені виїхати за кордон через вторгнення РФ в Україну;
потреби у продуктах харчування та товарах першої необхідності, питання продажу товарів за підвищеними цінами,
потреби у ліках;
потреби у пальному;
питання соціальних виплат, отримання пенсій;
проблемні питання з головами громад та іншими представниками місцевого самоврядування
Урядова гаряча лінія працює цілодобово, а дзвінки з території України з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників – безкоштовні.
Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової «гарячої лінії» +38 044 284 19 15. Оплата – за тарифами відповідного оператора зв’язку.