Підгороднянська громада
Тернопільська область, Тернопільський район

Пенсійний фонд України

 

Перелік послуг, які надають органи Пенсійного фонду України


 

  • Надання: довідкової інформації, переліку документів необхідних для одержання послуг, консультацій, роз’яснень щодо застосування діючого законодавства, інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування
  • Попередній запис на прийом
  • Приймання заяв на призначення та перерахунок пенсії
  • Приймання заяв на призначення та перерахунок субсидій/пільг
  • Приймання заяв на призначення та перерахунок страхових виплат
  • Приймання заяв на призначення одноразової грошової винагороди  Героям України/членам їх сімей
  • Приймання заяв на призначення разової грошової виплати до Дня    Незалежності України
  • Приймання заяв про надання допомоги у витребувані документів, необхідних для призначення пенсії
  • Приймання заяв про встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною
  • Приймання заяви про переведення пенсії за новим місцем проживання
  • Приймання заяв щодо виплати недоотриманої пенсії, продовження виплати пенсії за довіреністю, зміни способу виплати пенсії, про припинення виплати пенсії в зв’язку з виїздом за кордон, про поновлення виплати пенсії, про встановлення надбавок, підвищень, додаткової пенсії, внесення змін в РЗО, щодо підтвердження стажу набутого на території інших держав, про виплату допомоги на поховання
  • Приймання заяв для розгляду Комісією щодо підтвердження періодів роботи, що зараховуються до трудового стажу для призначення пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установлені для окремих категорій працівників та стажу для призначення пенсії
  • Приймання документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії
  • Реєстрація на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України
  • Заповнення анкет на виготовлення пенсійного посвідчення та видача   пенсійного посвідчення
  • Видача довідок

 

Електронні сервіси Пенсійного фонду України

 

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/) користувачі можуть знайти та скористатись значною кількістю послуг, які надаються online.

Завдяки впровадженню централізованих інформаційних технологій застраховані особи та пенсіонери мають можливість:

  • Отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення) сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);
  • Контролювати сплату роботодавцями страхових внесків;
  • Мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;
  • Мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);
  • Подати заяву на призначення або перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги;
  • Подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;
  • Надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;
  • Подати звернення (запит, пропозицію) та переглядати стан їх опрацювання;
  • Одержувати та переглядати повідомлення від Фонду.

 

Крім того, на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано сервіс «Пенсійний калькулятор», з допомогою якого можна порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії.  

        Нагадаємо, що увійти в особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України можна за допомогою Дія.Підпис;

Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій BankID.

         Доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України можна отримати як зі стаціонарних комп'ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок «Пенсійний фонд»

 

Гарячі лінії ГУ ПФУ в Тернопільській області


Фото без опису

Контактні номери телефонів


Фото без опису

Розпорядок роботи ГУ ПФУ в Тернопільській області


Фото без опису

Графік особистого прийому громадян керівництвом Пенсійного фонду України


01601,  м. Київ, вул. Бастіонна, 9

тел  044-284-89-33

e-mail:info@pfu.gov.ua

вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/

 

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

Дні та години прийому

Капінус Євгеній Валерійович

Голова правління

Пенсійного фонду України

Четвертий вівторок парного місяця 15.00-17.00 год.

м. Київ, вул. Бастіонна, 9

 

Ковпашко Ірина Василівна

Заступник Голови правління

Четвер 10.00-12.00 год.

м. Київ, вул. Бастіонна, 9

 

Король Тетяна Іллівна

Заступник Голови правління

П’ятниця 10.00-12.00 год.

м. Київ, вул. Бастіонна, 9

 

 

Малецький Олександр Миколайович

Заступник Голови правління з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації

Вівторок 10.00-12.00 год.

м. Київ, вул. Бастіонна, 9

 

 

Розпорядок роботи

Понеділок – четвер з 0900 до 1800

П’ятниця з 0900 до 1645

Обідня перерва з 1300 до 1345

 

ДЕРЖАВНІ СОЦІАЛЬНІ СТАНДАРТИ ТА ГАРАНТІЇ

З 01 СІЧНЯ 2025 РОКУ

 

МІНІМАЛЬНА ЗАРОБІТНА ПЛАТА

Показник

Розмір мінімальної заробітної плати, грн.

у місячному розмірі:

8000

у погодинному розмірі:

48

 

ПРОЖИТКОВИЙ МІНІМУМ

Законом України «Про державний бюджет України на 2025 рік»  встановлено у 2025 році прожитковий мінімум на одну особу та для тих, хто відноситься до основних соціальних і демографічних груп населення:

Соціальні та демографічні групи населення

Розмір прожиткового мінімуму, грн.

 

з 1 січня 2025 року

Прожитковий мінімум

2920

Діти віком до 6 років:

2563

Діти віком від 6 до 18 років

3196

Працездатні особи

3028

Особи, які втратили працездатність

2361

 

 

Перелік необхідних документів для призначення різних видів пенсій:

Документи, необхідні для призначення пенсії:

1.  Заява про призначення пенсії (стандартний бланк видається в Пенсійному фонді);

2.  Паспорт громадянина України або ID-картку;

3. Довідку про місце реєстрації або проживання особи, тимчасове посвідчення громадянина України;

4.  Документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування;

5. Трудова книжка

6.  Документи про стаж, визначені Порядком підтвердження наявного трудового стажу для призначення пенсій за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 1993 року № 637;

7. Довідка про заробітну плату;

8. Документи, які засвідчують особливий статус (за наявності);

9Реквізити відкритого пенсійного (соціального) рахунку в банку.

 

Документи, які подаються додатково:

 

Для осіб, визнаних особами з інвалідністю: орган Пенсійного фонду України додає виписку з акту огляду медико-соціальної експертної комісії (МСЕК).

 

До заяви про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника:

  • документ про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків або свідоцтво про загальнообов’язкове державне соціальне страхування особи, якій призначається пенсія, та померлого годувальника (подається, якщо особа, яка звернулася з заявою про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника, має такі документи);
  •  свідоцтво про народження або паспорт непрацездатного члена сім’ї, якому призначається пенсія;
  • документи, що засвідчують родинні стосунки члена сім’ї з померлим годувальником;
  • свідоцтво органу ДРАЦС про смерть годувальника або рішення суду про визнання його безвісти відсутнім, або оголошення його померлим;
  • документи про вік померлого годувальника сім’ї за відсутності таких даних у свідоцтві про смерть чи рішенні суду про визнання годувальника безвісти відсутнім або оголошення його померлим;
  • довідки загальноосвітніх навчальних закладів системи загальної середньої освіти, професійно-технічних, вищих навчальних закладів про те, що непрацездатні члени сім’ї померлого годувальника навчаються за денною формою навчання;
  • документ про перебування членів сім’ї (крім дітей) на утриманні померлого годувальника;
  • експертний висновок про встановлення причинного зв’язку смерті годувальника з дією іонізуючого випромінювання та інших шкідливих чинників внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС (за наявності);
  • виписки з актів огляду в МСЕК дорослих членів сім’ї, яким право на пенсію у зв’язку з втратою годувальника надається внаслідок їхньої інвалідності;
  • до заяви про призначення пенсії у зв’язку з втратою годувальника сім’ї військовослужбовця строкової служби додається документ, одержаний від військової частини або районного (міського) військового комісаріату чи іншої військової установи, що засвідчує дату та причину смерті військовослужбовця, або документ про визнання військовослужбовця безвісти відсутнім, або оголошення його померлим. Якщо смерть настала після звільнення з військової служби, подаються свідоцтво ДРАЦС про смерть, довідка військового комісаріату про проходження військової служби з зазначенням дати призову, дати і підстав звільнення з військової служби та висновок МСЕК про те, що смерть військовослужбовця пов’язана з проходженням військової служби.

 

УМОВИ ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ПОРЯДОК НАДАННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ

Право на отримання житлової субсидії мають громадяни України, іноземці та особи без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, що проживають у житлових приміщеннях (будинках).

Умови призначення та порядок надання громадянам житлових субсидій регулюється Положенням про порядок призначення житлових субсидій, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

Для оформлення житлової субсидії подається Заява про призначення житлової субсидії та Декларація про доходи і витрати за встановленими формами, які потрібно заповнити та подати до уповноваженого органу.

При цьому оформити і подати документи можна у один із способів:

  • через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, через мобільний додаток фонду або через портал Дія;
  • надіслати документи до органів Пенсійного фонду України поштою;
  • звернутися до уповноважених осіб своєї територіальної громади або ЦНАПу;
  • надіслати документи через сайт Міністерства соціальної політики України. 

Документи можна подати до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду незалежно від місця реєстрації.

У разі необхідності можуть надаватись додаткові документи та відомості, які впливають на визначення права на отримання пільг. Здебільшого, це стосується осіб, які проживають не за адресою, за якою прописані, або прописані не за адресою, за якою проживають.

Житлова субсидія на оплату житлово-комунальних послуг призначається з місяця звернення за її призначенням до дати закінчення опалювального сезону і розраховується:

  • на неопалювальний сезон — з 1 травня по 30 вересня;
  • на опалювальний сезон — з 1 жовтня по 30 квітня.

Субсидія для відшкодування витрат на придбання твердого палива та скрапленого газу, призначається на календарний рік (виплата здійснюється один раз на рік).

Житлова субсидія розраховується на всіх членів домогосподарства та не може призначатися одночасно за зареєстрованим місцем проживання особи та за місцем її фактичного проживання.

 За призначенням житлової субсидії може звернутись будь-хто з членів домогосподарства, які зареєстровані у житловому приміщенні (будинку), на яке оформлюється житлова субсидія.

До складу домогосподарства включаються всі особи, які зареєстровані в житловому приміщенні (будинку), а для орендарів, внутрішньо переміщених осіб - особи, які фактично проживають. Кількість членів домогосподарства визначається на початок місяця, з якого призначається житлова субсидія.

У разі коли у складі домогосподарства кількість фактично проживаючих, зареєстрованих членів домогосподарства є меншою за кількість членів домогосподарства, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), соціальні норми житла та соціальні нормативи житлово-комунального обслуговування розраховуються на фактично проживаючих зареєстрованих за цією адресою членів домогосподарства.

 

ОБСТАВИНИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ПРИЗНАЧННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ

 

Протягом 30 календарних днів з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, заявник зобов’язаний проінформувати про це орган Пенсійного фонду України та повідомити про:

  • зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства, їх соціального статусу, зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;
  • зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
  • зміни управителя, виконавця комунальних послуг, створення об’єднання співвласників багатоквартирного будинку;
  • здійснення одноразової покупки на суму понад 50 тисяч гривень, а також придбання або набуття права власності на майно, вартість якого перевищує 50 тисяч гривень;
  • набуття права власності на транспортні засоби (крім мопеда і причепа), житлові приміщення в місті або селищах міського типу (нерухомість розташована в сільській місцевості на право отримання субсидії не впливає, але повідомляти про її набуття орган Фонду потрібно);
  • здійснення операцій із купівлі безготівкової іноземної валюти, банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тисяч гривень (варто зазначити, що ці операції сумуються, тобто йдеться не про одноразову купівлю, а про всі операції в загальній сумі 50 тисяч гривень за 12 місяців);
  • отримання громадянином, призначено житлову субсидію, або членом його сім’ї одноразово доходу в сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб(крім цільової благодійної допомоги; страхових виплат на медичну та соціальну допомогу; спадщини у вигляді нерухомого майна  або основної  його частини; гранту або стипендії на навчання);
    • відкриття депозитного банківського рахунку (рахунків) на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень, або придбання облігації внутрішньої державної позики на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень;
    • настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії на понаднормову площу житла (призначення житлових субсидій на понаднормову площу житла переглядається у разі зміни складу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), складу сім’ї члена домогосподарства, працевлаштування таких осіб або виникнення у них інших джерел доходів).

 

ЖИТЛОВА СУБСИДІЯ НЕ ПРИЗНАЧАЄТЬСЯ

 

  • якщо загальна площа житлового приміщення перевищує 130 кв. метрів для квартир у багатоквартирному будинку, 230 кв. метрів для індивідуальних будинків;
  • будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має у власності:

- транспортний засіб, що підлягає реєстрації в установленому законодавством порядку, з року випуску якого минуло менше п’яти років (крім мопеда і причепа);

- більше ніж один транспортний засіб, що підлягає реєстрації в установленому законодавством порядку, з року випуску якого минуло менше ніж 15 років (крім мопеда і причепа).

Наявність (відсутність) у власності транспортних засобів зазначається у декларації.

  • якщо у складі домогосподарства або у складі сім'ї члена домогосподарства є особи, які досягли 18-річного віку станом на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії, і в цьому періоді:

- за інформацією, отриманою шляхом обміну у них відсутні доходи;

- нарахований середньомісячний сукупний дохід менше ніж розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на початок періоду, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії;

- та/або ними або за них не сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування у розмірі, не меншому від мінімального, сумарно протягом трьох місяців у періоді, за який враховуються доходи для призначення житлової субсидії;

- або такі особи перебували за кордоном сукупно більше 60 днів. До 60-денного періоду перебування за кордоном не включаються дні службового відрядження, лікування, навчання або догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, що підтверджується відповідними документами, а також дні перебування за кордоном — протягом періоду воєнного стану в Україні та двох місяців після його припинення або скасування;

  • будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед місяцем звернення за призначенням житлової субсидії, здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку) іншого нерухомого майна, транспортного засобу (механізму), цінних паперів та інших фінансових інструментів, віртуальних активів на суму, яка на дату проведення операції перевищує 50 тис. гривень;
  • громадянин не повернув надміру перераховану (виплачену) суму житлової субсидії за попередні періоди її одержання на вимогу уповноваженого органу або не сплачує суми до повернення, визначені уповноваженим органом;
  • будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має у власності більше ніж одне житлове приміщення (квартиру, будинок), крім житлових приміщень у гуртожитках та житла;
  • будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства на 1 число місяця, з якого призначається житлова субсидія, має на депозитному банківському рахунку (рахунках) кошти у загальній сумі, що перевищує 100 тис. гривень, або облігації внутрішньої державної позики на загальну суму, що перевищує 100 тис. гривень, про що зазначається в декларації;
  • будь-хто із складу домогосподарства або член сім’ї особи із складу домогосподарства протягом 12 місяців перед місяцем звернення за призначенням житлової субсидії, призначенням житлової субсидії без звернення здійснив операції з купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти (крім валюти, отриманої від благодійних організацій або придбаної для оплати медичних та/або освітніх послуг), а також банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тис. гривень.

Житлова субсидія не призначається, якщо неповнолітні діти (крім студентів денної форми навчання, місце проживання яких зареєстроване у гуртожитках), маючи батьків, зареєстровані в житловому приміщенні (будинку) самі.

 

КАТЕГОРІЇ ОСІБ, ЯКІ КОРИСТУЮТЬСЯ ПРАВОМ НА ОТРИМАННЯ ПІЛЬГ З УРАХУВАННЯМ СЕРЕДНЬОМІСЯЧНОГО СУКУПНОГО ДОХОДУ СІМ’Ї

 

Право на отримання пільг з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї з оплати житлово-комунальних послуг (управління багатоквартирним будинком, централізоване постачання холодної води, централізоване постачання гарячої води, водовідведення, тепло- та електропостачання, природний газ (в тому числі послуги з транспортування, розподілу та постачання, централізоване опалення, вивезення побутових відходів), паливом, скрапленим газом) визначається порядком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року  389 «Про затвердження Порядку надання пільг окремим категоріям громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї».

Дія Порядку поширюється на осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із Законами України:

 

Визначення права:

 

пільги надаються за умови, якщо середньомісячний сукупний дохід сім’ї пільговика в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу (дорівнює місячному прожитковому мінімуму для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень).

 

ЗВЕРНЕННЯ ЗА НАДАННЯМ ПІЛЬГ НА ОПЛАТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ПРИДБАННЯ ТВЕРДОГО ПАЛИВА І СКРАПЛЕНОГО ГАЗУ

 

Для призначення пільг пільговики, які перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, або їх законні представники звертаються з заявою про надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу, до якої додається у разі потреби довідка про наявність у житловому приміщенні пічного опалення та/або кухонного вогнища на твердому паливі.

Якщо пільговик не перебуває на обліку, він повинен звернутись до уповноваженого органу з заявою про внесення відомостей до ЄДАРП.

При поданні заяви для внесення відомостей до ЄДАРП пільговик пред’являє паспортний документ громадянина України або тимчасове посвідченням громадянина України та надає:

  • документи, що підтверджують право пільговика на пільги;
  • документ, що засвідчує реєстрацію особи у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, в тому числі в електронній формі або паспортний документ громадянина України, або свідоцтво про народження із внесеними даними про реєстраційний номер облікової картки платника податків або з відповідною відміткою у разі, коли особа через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків.

 

Заява до ЄДАРП, з необхідними документами та/або відомостями, подається особисто, поштою або в електронній формі (вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України, мобільний додаток Пенсійного фонду України,через офіційний вебсайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, або Єдиний державний вебпортал електронних послуг — за наявності технічної можливості).

 

У разі зміни будь-яких відомостей, що потребує коригування включеної до ЄДАРП інформації, пільговик повідомляє про це орган Пенсійного фонду України протягом 30 днів.

 

 

ПОДАЧА ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ ЖИТЛОВОЇ СУБСИДІЇ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ

 

В електронній формі подача документів здійснюється online — в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для авторизації необхідно використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Алгоритм дій наступний:

  • заходимо на вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/);
  • авторизуємось для входу в особистий кабінет за допомогою КЕП — вказуємо назву Акредитованого центру сертифікації ключів, який згенерував КЕП обираємо файл ключа та вводимо особистий пароль;
  • в особистому кабінеті обираємо розділ «Комунікації з ПФУ» й натискаємо на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»;
  •  перед формуванням заяви готуємо скановані копії документів, надаємо згоду на дистанційне інформування, натиснувши кнопку «Продовжити»;
  • обираємо пункт «Заява про призначення та надання житлової субсидії»;
  • заповнюємо відповідні поля онлайн — форми;
  • додаємо скановані копії документів натиснувши кнопку «Додати файл»;
  • натискаємо кнопку «Сформувати заяву», розміщену в кінці онлайн-форми. Автоматизована система перевірить повноту заповнення заяви. Якщо помилок не виявлено, можна переходити до фінального кроку;
  • накладаємо цифровий підпис та надсилаємо до Пенсійного фонду України.

За ходом розгляду заяви на призначення субсидії можна стежити в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення» — «Статус звернення».

 


 

Перелік документів для призначення страхових виплат від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності

Для призначення страхових виплат втраченої заробітної плати потерпілого подається:

  • Заява;
  • Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • Паспорт (ID-картка та витяг з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання);
  • Акт Н-1 (акт спеціального розслідування нещасного випадку) або Акт П-4 (акт розслідування професійного захворювання);
  • Виписка з акту огляду МСЕК про встановлення, зняття або зміну групи інвалідності;
  • Протокол засідання комісії з питань охорони праці підприємства (за необхідності);
  • Довідка про заробітну плату (дохід, грошове забезпечення) за період 12 місяців до настання страхового випадку;
  • Трудова книжка або цивільно - правовий договір;
  • Довідка про відкритий рахунок в банку;
  • Довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (за наявності).
  • Інші документи.

 

Для призначення страхових виплат у разі смерті потерпілого подається:

  • Заява;
  • Довідка про присвоєння ідентифікаційного номера заявника та осіб, які мають право на страхову виплату;
  • Паспорт (ID-картка та витяг з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання) заявника та осіб, які мають право на страхову виплату;
  • Акт Н-1 (акт спеціального розслідування нещасного випадку);
  • Свідоцтво про смерть;
  • Документи, що засвідчують родинні зв’язки з потерпілим (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження тощо);
  • Трудова книжка померлого потерпілого та осіб, які мають право на страхові виплати;
  • Довідка про догляд за дитиною до досягнення неї 8-річного віку (за наявності);
  • Довідка навчального закладу (щосеместру) про те, що член сім’ї потерпілого віком від 18 до 23 років, який має право на страхову виплату, навчається за денною формою навчання;
  • Довідка про відкритий рахунок в банку;

 


Фото без опису

Фото без опису

 

 

 

Фото без опису

З 01 березня 2025 року збільшено мінімальні розміри пенсійних виплат для окремих категорій громадян

Зокрема, для пенсіонерів: • які досягли віку 65 років, не працюють, отримують пенсію, призначену відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, та мають повний страховий стаж 30/35 років – з 3370 грн до 3758 грн (на 388 грн); • яким виповнилося 80 років, які отримують пенсію, призначену відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, та мають страховий стаж 20/25 років – з 3370 грн до 3758 грн (на 388 грн); • віком від 70 до 80 років, які отримують пенсію, призначену відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування”, та мають страховий стаж 30/35 років – з 3240 грн до 3613 грн (на 373 грн); • віком до 70 років, які мають страховий стаж 30/35 років та особам з інвалідністю І групи (незалежно від віку та тривалості страхового стажу), які отримають пенсії, призначені відповідно до Закону України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” – з 2980 грн до 3323 грн (на 343 грн); • іншим категоріям пенсіонерів, які не працюють (незалежно від віку та закону, відповідно до якого призначено пенсію) – з 2725 грн до 3038 грн (на 313 грн).   Додатково зазначаємо, що якщо в осіб, яким виповнилося 70 років і більше, страховий стаж становить менше ніж 35 років у чоловіків і менше ніж 30 років у жінок, доплата до пенсії встановлюється в розмірі, пропорційному до наявного страхового стажу, виходячи з розміру 3 613 гривень. При цьому розмір пенсійної виплати за наявності страхового стажу не менше ніж 25 років у чоловіків і не менше ніж 20 років у жінок із числа осіб у віці від 75 до 80 років не може бути меншим, ніж 3613 гривень.   Також будуть надалі виплачуватись щомісячні компенсаційні виплати для пенсіонерів віком старше 70 років, які встановлюються, якщо розмір пенсії таких пенсіонерів не досягає 10 340,35 грн: до 570 грн – людям старше 80 років; до 456 грн – людям віком від 75-80 років; до 300 грн – людям віком від 70-75 років.   Перерахунки пенсій проведені без додаткових звернень пенсіонерів, за матеріалами пенсійних справ. Виплата перерахованих пенсій здійснюватиметься у виплатний період березня – з 4 по 25 число місяця.

13:57 14.03.2025

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано